İlçemizin Alpet benzinliğin arka tarafında bulunan Müfettiş Mehmet Özden sokağın yarısı 2008 yılında parke ile döşenerek hizmete açıldı. Ancak sokağın diğer bölümünün neden yapılmadığı yıllardan beri merak konusu oldu.Yaptığımız araştırmalara göre; Türkeli Belediyesi’nde 2008 yılında çalışmakta olan üst düzey yöneticinin evi bulunmasından dolayı parkenin o evin önüne kadar döşendiği ve ilerisinde bulunan binaların da siyasi nedenlerden dolayı toprak yol olarak bırakıldığı ortaya çıktı. Konunun bir çok vatandaş tarafından bilindiği ancak sadece “Yazıklar olsun” demekten başka bir şey demeye gerek olmadığı söyleniliyor. Şimdi ise o yolun geri kalan parkesinin ne zaman yapılacağı mahalle sakinleri tarafından merakla bekleniyor.















