15.10.2012 tarihi itibariyle Türkeli'nde yeni görevime başladım. Hepimiz için hayırlı ve uğurlu olsun. Geldiğim yerde “Cuma sohbetleri” adı altında haftalık yazı yazıyordum, burada da devam etmek istiyorum, böylelikle daha geniş kitlelere ulaşma imkanı buluruz.Aslen Bozkurtluyum. Memleketime geldiğimden sevinçliyim, mutluyum. İnşallah hep birlikte güzel hizmetler yapacağız. Birkaç gündür etrafı kol kolaçan ediyorum, insanlarla, görevlilerle sohbet ediyorum, her şey istediğimiz gibi. İnsanlar güzel, muhit güzel, ortam güzel. Ziyarete gelenlere sordum, İlçede cumaya gitmeyen, oruç tutmayan, içki içen yok gibiymiş. Vefakar, fedakar, hayır sever insanlar çokmuş. Merkez camiini üç yılda yapmışlar. Bu güzelliklere güzellik katmak da bizim boynumuzun borcudur.Türkeli'nde 100 ün üzerinde din görevlisi, din gönüllüsü var. Onlarla birlikte halkımıza din hizmeti sunacağız. Onlara yön vereceğiz, onları motive edeceğiz, onları dinleyeceğiz, tecrübelerimizi aktaracağız, kaliteyi yakalayacağız, ilk önce içimizde huzuru sağlayacağız, sonra halkımıza huzur vereceğiz. Atalarımız “kem aletle kemalat olmaz” demişler. Yani kötü aletle iyi şeyler yapılmaz.İlk gün Türkeli'nin Sesi Gazetesi'ne verdiğim demeçte de söylediğim gibi, Umre seferleri düzenleyeceğiz. Halkımızı Kabe ile buluşturacağız. O heyecanı yaşatacağız. Tatmayanlar bilmez, Kabe yolculuğunun tadına doyum olmuyor. Geldiğim yerde 750 kişiyi umreye götürmüştük. 3 bin liraya her şey içinde 15 gün umreye gidebiliyorsunuz. Herkes hazır olsun, şubatta seferler başlıyor.Kutlu Doğum programlarına ağırlık vereceğiz. Açık alanda bu programları yapacağız. Türkiyenin sayılı hocalarını davet edeceğiz. Tam bir festival havasında bu programları gerçekleştireceğiz. Geldiğim yerde en son Kutlu Doğum programına katılanların sayısı 3 binin üzerinde idi.İlçede Kur’an Kurslarımızın sayısı az. İnşallah imkanlar ölçüsünde bunu çoğaltacağız. Çünkü Kur’an Kursları sadece Kur’an öğrenilen yerler değil, birer eğitim yuvalarıdır, ilim ve irfan mektepleridir, huzur ve moral mekanlarıdır. Oraya gelen hanımlar öğrendiklerini evlerine taşıyacaklar, böylelikle huzurlarına huzur katacaklardır.İmam arkadaşlarımız cemaatını yetiştirecek, arkasında Kur’an bilmeyen kimse kalmayacak, mahallede namaz kılmayan kimse kalmayacak. İmamlarımız sadece caminin değil mahallenin imamı olacaklar, kendilerini sürekli yenileyecekler, okuyacaklar, peygamber vekili anlayışı ile bu görevi yapacaklardır.Parolamız birlik ve beraberlik, sevgi ve saygı, tatlı dil güler yüz, yardımlaşma ve paylaşma, ihlas ve samimiyettir. Bizden önce Türkeline hizmet eden bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Hepsinden Allah razı olsun. Biz de bu bayrağı daha ileriye götürmeye gayret edeceğiz, Allah yar ve yardımcımız olsun.Bütün Türkelili hemşerilerimin yaklaşan Kurban Bayramlarını kutlar, selam, saygı ve sevgilerimi sunarım.
Genel
Yayınlanma: 18 Ekim 2012 - 17:49
Bismillah
Genel
18 Ekim 2012 - 17:49
15.10.2012 tarihi itibariyle Türkeli’nde yeni görevime başladım. Hepimiz ...
Bu haber 2701 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir











