YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, devam eden dağıtım merkezi binalarındaki dönüşüm çalışmaları sebebiyle zaman zaman uzun süreli kesinti yapıldığını kaydederek, “Ömrünü tamamlamış dağıtım merkezleri enerjiyi kalitesiz dağıtıyor. Bizler de yeniliyoruz” dedi.
Sinop il ve ilçelerinde gerçekleştirdiği yatırımlarla müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi hizmeti sunmayı amaçlayan Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş.(YEDAŞ), şirketin 29 Aralık 2010 yılında özelleştirilmesinden sonra ortaya koyduğu hedeflerin bir bir gerçekleştirilmesi için çalışmalarına devam ediyor. Bölgesindeki elektrik dağıtımı şebeke alt yapısında son teknolojiyi kullanarak yenileyen ve iş süreçlerine tüm dünyaca kabul görmüş kurumsal uygulama ve yazılım alanındaki SAP’inin 8 modülünü sistemine entegre ederek, şirket hedef ve stratejilerini sürdürülebilirlik, müşteri memnuniyeti temelinde yenilikçi uluslararası bir kurumsal yapı ile faaliyetlerini sürdürmeyi amaçlayan YEDAŞ, son günlerde faaliyet gösterdiği bölgede yaşanan programlı elektrik kesintilerinin 25 ila 30 yıllık ömrünü doldurmuş dönüşüm merkezlerindeki yenileme çalışmalarından dolayı kaynaklandığını açıkladı.
Gündem
Yayınlanma: 16 Mayıs 2014 - 10:19

Enerjiyi 'kalitesiz' dağıtan merkezlere 'operasyon'
Gündem
16 Mayıs 2014 - 10:19
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, devam eden dağıtım merkezi binalarındaki...
Bu haber 2104 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir
















