Türkeli Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürü Seyithan Tekin, büyükbaş hayvanlara şap aşısı yapıldığını bildirdi.Tekin yaptığı açıklamada, müdürlük bünyesinde ilçe merkezi ve köylerde büyükbaş hayvanların şap hastalığına karşı aşılandığını belirtti.Aşı uygulamasının ay sonuna kadar devam edeceğini belirten Tekin, 2 bin büyükbaş hayvana şap aşısı yaptıklarını söyledi.Tekin, "Bakanlığımız tarafından Sonbahar ve İlkbahar olarak belirlenen şap aşılama dönemini gerçekleştirerek, köylerimize hem aşılama işlemi için, hem de işletmeler ve işletmelerdeki hayvanların kayıt altına alınması için ilçe merkezi ve köylerimizde ekiplerimiz gezerek çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Küpesiz hayvanları da küpeleme işlemleri yaparak, ilçe merkezi ve köylerdeki hayvanlarımızı kayıt altına alma çalışmalarımızı da bir yandan devam ettiriyoruz. Şap aşıları devlet destekli olup, tamamen ücretsizdir." diye konuştu.
Gündem
Yayınlanma: 28 Ekim 2015 - 12:14

İlçemizde büyükbaş hayvanlara şap aşısı
Gündem
28 Ekim 2015 - 12:14
Türkeli Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürü Seyithan Tekin, büyükbaş hayvanlara...
Bu haber 5528 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir














