Türkeli İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun Şensoy, Yüksek Öğrenime Geçiş Sınavı (YGS) ve Ortak Sınavı kurslarının başladığını bildirdi.İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun Şensoy yaptığı açıklamada, "2014-2015 Eğitim-Öğretim yılında Sinop genelinde Ortak Sınavı'nda ilçemiz, il bazında puan ortalamasına göre il merkezinden sonra ikinci sırada yer alarak büyük bir başarı göstermiştir.YGS'de ise ilçemizde Eğitim-Öğretim'e devam eden öğrencilerin büyük kısmı, ilçe dışında öğrenim görmesi sebebiyle bizde öğrenim görenlerin az olması, başarımızı olumsuz etkilemiştir. Buna rağmen, mezun olan öğrenci yüzdesine göre %50'lik bir başarı sağlanmıştır."2015-2016 Eğitim-Öğretim yılında başarıyı artırmak için ortak sınav ve YGS sınavı kitapçıkları temin edilerek öğrencilere ücretsiz sunulduğunu belirten Şensoy, "İnşallah bu yıl başarımız daha da yüksek olacaktır. Ayrıca önceki yıllarda mezun olan lise öğrencilerimize de Halk Eğitim Merkezi aracılığıyla Üniversite Hazırlık kursu verilmekte, bu öğrencilerimize de başarılı olmaları için elimizden gelen her türlü desteği sunmaya çalışıyoruz. Çalışmalarımız sınavlara kadar devam edecektir. Başarımızda emeği ve desteği olan başta ilçe kaymakamımız Gökhan Karaçay'a, idareci ve öğretmenlerimize teşekkür ediyor, sonsuz şükranlarımızı sunuyoruz."

















