Saadet Partisi Çatalzeytin İlçe Başkanı Zahir Keleş, gazetemize özel açıklamalarda bulundu.Keleş, yaptığı açıklamada, Türkeli - Çatalzeytin arasında başlatılan yol çalışmalarının Ak Parti hükümetinde yürürlüğe girdiğini ifade ederek, "İki ilçe arasında yaşanan yol probleminin çözülmesi için başlatılan yol projesinin hızlı bir şekilde ilerlemesinde emeği geçen tüm yetkililere teşekkür ediyorum. Çalışmalarda kimin emeği geçtiyse farklı siyasi duruşumuz olsa dahi doğru olan herşeyin her zaman yanında olduğumuzu belirtmek istiyorum." dedi.Her zaman hedeflerin, bölgenin gelişmesi adına yürütülmesi gerektiğini vurgulayan Keleş, "Doğru yapılan ne varsa, yanlarında olacağız. Sonuçta hükümetteki her biri yine bizim kardeşimizdir, bizden uzak değildir ki, onları da kardeşlerimiz olarak belirtiyoruz. Gerek eğitimde, ulaşımda, sağlıkta gerçekten geçmiş yıllara baktığıöız zaman yapmış oldukları reform düzeyindeki çalışmalar takdir edilmeyecek gibi değildir. Bu anlamda bugüne kadar yapmış oldukları gerek yapılaşım, sağlık ve eğitimde sağladıkları hizmetlerden dolayı teşekkür ediyorum"Ankara'da yaşanan terör saldırısını değerlendiren Keleş, "Ankara'daki olayda tabi ki güvenlik zaafiyeti vardı. İstihbaratıyla güvenlik güçleriyle, terör örgütleri ve dış güçlerden destek alan teröre hala büyük bir tablo çizemiyorsak veya daha güçlü hareket edemiyorsak, bu bizim acizliğimizden kaynaklı. Elbette orada yapılan hatalar vardır, elbetteki orada yaşanan bir zaafiyet vardır ki, geçende başbakanın açıklamasını dinliyorum, "Biz biliyoruz canlı bombaları ama, işi icraata dökmeden bir hamle yapamıyoruz." Böyle bir mantık var mıdır? Canlı bomba kendini parçaladıktan sonra sen canlı bombaya neyin hesabını soracaksın? Onlarca, yüzlerce vatandaşımızın katledilmesine sebep olduktan sonra kime, neyin hesabını soracaksın? Başbakanlık makamında oturan bir insanın 'Canlı bombayı biliyoruz, kişiyi tespit ettik, kim olduğunu da biliyoruz ancak canlı bomba diye alıp tutuklayamayız' diyebiliyorsa bu açık söylüyorum, ülkeyi yönetenlerin zayıflığından ve etkisiz olduklarından kaynaklanıyor.""Saadet Partisi İlçe Başkanı olarak, dışardan Çatalzeytin'e sonradan yerleşmiş biri olarak, Karadeniz bölgesinin özellikle sahil kıyısına baktığımızda, bölge halkının sanki kendi yaşadıkları yere önemsiz yer olarak baktıklarını hissediyorum. Çok müthiş bir derecede kıyı ilçeleri göç vermiştir, özellikle gençliğe yönelik hiçbir sosyal yatırımın olmayışı, sosyal aktivitelerin gençliğin burada yaşamamasına teşvik etmektedir. Biz bölgelere baktığımızda kupkuru çöller, otun dahil yeşermediği çöllerde AVM'lerin, iş merkezlerin kurulup halkın oraya yığılmasına yol açan çalışmalar gördük. Neden Karadeniz bölgesinde bir yanda orman, bir yanda deniz olan bir yerde yatırım veya insanları buraya çekme noktasında çalışmalar yapılmıyor? Bu konudan dolayı üzüntümü dile getirmek istiyorum. Onun için belediye anlamında da halkın buraya yığılmasına, halkın buraya yatırım anlamında çalışma yürütmediği sürece hem yerelde, hem de bölgede sıkıntı yaşanılacağını düşünüyorum." ifadelerini kullandı.
Gündem
Yayınlanma: 27 Ekim 2015 - 15:24

Teşekkür etmeyi bilmek lazım!
Gündem
27 Ekim 2015 - 15:24
Saadet Partisi Çatalzeytin İlçe Başkanı Zahir Keleş, gazetemize özel açıklamalarda...
Bu haber 4961 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir
















