Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Ayancık ve Türkeli ilçelerinde bulunan sivil toplum kuruluşları temsilcileriyle bir araya geldi. Ayancık Belediyesi apart tesislerinde düzenlenen yatırımları değerlendirme toplantısında konuşan bakan Arslan, Sinop'un doğal güzellikleriyle ön plana çıkan bir il olduğunu, kendilerinin de yaptıkları ve yapacakları yatırımlarla bu güzellikleri dünyaya tanıtmak istediklerini söyledi.Türkiye'nin özellikle son on beş yılda ulaşım alanında büyük gelişmeler kaydettiğini anlatan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, büyük projelerin sadece İstanbul ve Ankara'yı ilgilendirmediğini söyledi.Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Marmaray ve Avrasya Tüneli gibi büyük projelerin ülkenin kalkınmasına gelişmesine önemli katkılar sunduğuna işaret eden Arslan, "Avrupa'dan kalkan bir yükün Asya'ya giderken Türkiye üzerinden gidebilmesi için ulaştırmanın, büyük projelerinin tamamlanmış olması lazım ki Türkiye üzerinden geçen her tırdan biz para alalım. Her trenden, her kamyondan, hava sahamızı kullanan her uçaktan, limanımıza uğrayan her gemiden para alalım ki böylece Türkiye büyüsün ve 81 iline yatırım yapacak kaynağı olsun. Demek ki büyük projeler sadece İstanbul ve Ankara'yı ilgilendirmiyor. Sinop'u da, Kars'ı da Mersin'i de ilgilendiriyor. Biz böyle bakıyoruz. Böyle baktığımız için de 81 ilimize yatırım yapıyoruz" diye konuştu.Ayancık ilçesi Genze mevkiindeki heyelan bölgesini de yakından incelediklerini belirten bakan Arslan, “Kritik olan ve bugün gezip gördüğümüz çok önemsenen Sinop-Ayancık-Türkeli arası sahil yolu ile ilgili çalışma başlattık. 48 kilometre hem bölünmüş yol hem sıcak asfalt olacak şekilde proje sürecini başlattık. İnşallah sene sonuna kadar projesi bitiyor, etap etap yapımına başlayacağız. Ve en öncelikli de en zor olan ilk 10 kilometresini hemen başlatacağız” şeklinde konuştu.Bakan Arslan, toplantının sonunda sivil toplum kuruluşları temsilcilerinin sorun ve talepleri dinledi. Daha sonra ise Arslan, Sinop Valiliği’ni ziyaret ederek valilik şeref defterini imzaladı. Vali Hasan İpek ise Bakan Arslan'a gemi maketi ve el yapımı bıçak hediye etti.
Gündem
Yayınlanma: 16 Temmuz 2017 - 19:24
Güncelleme: 19 Temmuz 2017 - 17:05

Sahil yolunun projesi tamam
Gündem
16 Temmuz 2017 - 19:24
Güncelleme: 19 Temmuz 2017 - 17:05
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Sinop-Ayancık-Türkeli arası sahil yolunu hem bölünmüş yol hem sıcak asfalt olacak şekilde proje sürecini başlattıklarını söyledi.
Bu haber 9706 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir















Saygi değer hemserilerim bu sahil yolu projesi biz kucuklugumuzden beri konuşuluyor yaşım 38 oldu eyer bu burojeyi hayata gerecek ödenek cikmissa emeği geçen herkesten allah razı olsun cennet ilçemizi turizme kazandırmanın tek yolu sahil yolunun gecmesidir ve halkın gelir düzeyinin artması demektir buda bizim gibi zamaninda genç olanlarin gurbete çıkmasını engelleyecek bir adımin baslangicidir emeği geçen herkese teşekkürler
ver mehteri
Aranizda hanginizin damad ve evladi hangi ihaleyi alacak anlaśtiniz demek. E o vakit bizim Bravo deyip tebrik etmez gerek
Hazirini yaptinizda yeni sahil yolu yeni projemi kaldi .tabi biz abtaliz bizi kandirmasi kolay oluyor .haber bari yapmayin.
yaldizli felan olsun ....janjanli olsun...fosforlu olsun...peh peh peh...proje tamam mis.. iyi okuyun PROJE...yani fol yok yumurta yok yine...
Bitsin artık bu eziyet bıktık çürük firmalardan ..
Yaw he he