Kanatlarından yara alması nedeniyle uçamadığı görülen yaralı şahini vatandaşlar, ilçemiz Aile Hekimleri'nden Doktor Fahri Yıldırım'a getirdiler. Doktor Fahri Yıldırım, yaralı şahini tedavi ederek tekrar doğaya bıraktı.Doktor Fahri Yıldırım konu ile ilgili yaptığı açıklamada, şahinin çiftçinin dostu olduğunu, oldukça fazla fare topladığını söyledi. Açıklamada ayrıca; “Bu hayvan koruma altında olan bir hayvandır. Vurulması, beslenmesi, üretilmesi hepsi izne bağlıdır. Kesinlikle doğadan koparılmaması gerekiyor" dedi.

















