Türkeli Tüm Engelliler Derneği tarafından düzenlenen yürüyüş Kütüphanenin önünden Cumhuriyet Meydanı önüne kadar gerçekleşti. Yürüyüşe yoğun katılım gözlendi.Türkeli Tüm Engelliler Derneği Başkanı Yahya Özcan, "3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle derneğimiz öncülüğünde ilçemizde gerçekleştirmiş olduğumuz farkındalık yürüyüşüne katılan kamu kurum amirlerine ve vatandaşlara çok teşekkür ederim. Aynı zamanda bizlere destek veren Kaymakamımıza, Belediye Başkanımıza, Yüksekokul akademisyenleri ve öğrencilerine, İlçe Milli Eğitim Müdürümüze, okul müdürleri ve öğrencilere, sivil toplum kuruluşu temsilcilerine ve muhtarlara teşekkür ederim. Ömür boyu engelsiz bir hayat dilerim." dedi.



















