Sürücüsünden, yayasına herkes yolların bozuk olmasından dolayı isyan ediyor. İlçemizin şehir merkezi ve köy yollarının bozuk olması, yayaları ve sürücüleri çileden çıkarıyor. Sürücüler yolların bozukluğundan, yayalar ise yolun tozundan bıkmış durumda.Geçtiğimiz yıl yapılan Hastane yolunun yapımından daha iki ay geçmeden yolun bozulması ve 5 Temmuz 2012 tarihinde yaşanan sel felaketinin de Hastane yoluna etkisi nedeniyle sürücüler zor anlar yaşıyor. Sürücüler ilçede düzgün yol olmadığını iddia ediyor. İlçemizdeki bir çok vatandaş, gazetemiz bürosunu arayarak özellikle selin üzerinden yolların yapılabileceği düşüncesiyle sabrettiklerini, ancak selden yaklaşık 3 ay geçmesine rağmen yol çalışmalarında bir kademe dahi ileri gidilmediğini ifade ettiler.















